Re: NOWY KOMP

Autor: Remol <ralph007_at_poczta.fm>
Data: Mon 17 Apr 2006 - 06:58:57 MET DST

teraz to mam mylne odczucia nie wiem czy warto:
 dolozyc troche na athlona zamiast semprona,
co do dysku tez nie wiem bo podobno lepiej polaczyc dwa np 160 gigowe w
raid i bedzie o 80% wiecej wydajnosci,
a karta graficzna hmm, no nie wiem czy nie lepiej miec wypasionego
gainwarda 6800 niz slabiutkiego 7800 i to za wieksza kase....
a ram od razu przeciez nie musze mikec dwa giga moge sobie przeciez
dolozyc za pare miechow drugie 2x512
pamieci nie zamierzam krecic bo i tak nie wiem jak poprostu chce aby
byly wydajne