Re: Ile mocy potrzeba?

Autor: SHP <shapie_at_onslaughters.org.kasuj>
Data: Mon 17 Apr 2006 - 02:05:50 MET DST

Użytkownik "NOKGAMER" <nokgamer@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:e1lt3k$9gr$1@sunflower.man.poznan.pl...

> Ta karta graficzna nie ma dużego zapotrzebowania na energię, nie ma także
> oddzielnego złącza zasilania. U mnie ciągnie podobną konfigurację porządny
> zasilacz 250W, więc jak masz takowy, to z tą kartą pociągnie bez problemu.

Nie wiem, czemu mi się ubzdurało, że mam 250W zasilacz. Mam 200W.
Przynajmniej pisemnie ;-)
W każdym razie skusiłem się i podłączyłem kartę i.. po chwili wszystko już
było jasne. Chodzi.. :-D
Mimo wymagań producenta co do procka (min. 800MHz) oraz mimo niepewnej mocy
zasilacza niepewnej firmy.. System testowany od kilku dni, nie zawisł ani
razu, radiator zbyt mocno się nie grzeje. Teraz już jestem spokojniejszy i
wiem, że do nowej konfiguracji 350W będzie aż nadto.

> Jak przesiadasz się z jakiejś 8MB, to będziesz mógł poszaleć, bo starzy
> wyjadacze narzekają na GF6200A i ja również zachwycony nie jestem, choć
> nie
> jest źle. :-)

Powiem tak: na sprzęcie o następującym configu (gfx: GF6200 128MB AGP, proc:
AMD Athlon 600MHz, RAM: 192MB SDRAM), odpaliłem Thiefa III, Silent Hill 3
oraz Half Life 2, z czego tylko w tej ostatniej uwidaczniały się braki
pamięci RAM (ciągłe mieszanie w pliku wymiany i wieszanie gry na czas
doczytywania). Pozostałe chodzą bez zarzutu (rozdziecha 800x600), jednak
wiem, że mogą i będą chodzić znacznie lepiej :-)
Dzięki za wskazówki.

Pozdro
Tomek