LOGITECH X-530

Autor: Siewca <si3wca_at_wp.pl>
Data: Sun 16 Apr 2006 - 22:52:41 MET DST

Witam!

Od niedawna jestem posiadaczem LOGITECH X-530. Sprzet ogolnie jest super ale
... no wlasnie jest ALE.
W momencie właczania swiatła słychac wyrazne "pykniecie" w głosnikach.
Szukałem odpowiedzi na necie i juz wiem, ze nie jestem jedyny z tym
problemem. Jedni pisali, ze pomaga uzywanie kontaktu z bolcem uziemiajacym.
Ja takie połaczenie mam ( co prawda przwod neutral a nie PE - mieszkam w
bloku lata 1988), ale uziemienie jest !

Jak mozna rozwiazac ten problem ? jest to bardzo denerwujace na dłuzsza
sprawe !

Siewca