Re: Mysz laserowa

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Sun 16 Apr 2006 - 21:34:54 MET DST

y, napisales:
> Własnie podpiołem nowego gryzonia Logitecha w wersji OEM (m-uv96).

To nie jest mysz laserowa.

> Zauważyłem że czasami "przysypia" - troche denerwujące. Mozliwe że to
> podłoze (czarny stół). Czy są jakieś wytyczne odnośnie "wybiegu" dla
> gryzonia;)

Co znaczy "przysypia"?
Teoretycznie tak - podłoże nie powinno zawierać mocno kontrastujących ze
sobą obiektów, nie powinno być błyszczące ani idealnie jednolite. W praktyce
najlepsze myszki radzą sobie z każdym rodzajem powierzchni, może poza
idealnie gładką szybą i lustrem.

k,