Re: [Problem] pojedyncze klikniecie dziala jak podwojne....

Autor: Madz <klasac1_wywaltojesliniespam__at_pnet.pl>
Data: Sun 16 Apr 2006 - 20:14:09 MET DST

Dnia Tue, 11 Apr 2006 09:03:57 +0200, Radosław Sokół napisał(a):

> No cóż, ja dość często widzę posty o problemach z mikrostykami
> w A4Techach, nawet po znacznie krótszym czasie. W Logitechu
> tylko raz miałem ten problem (po kilku latach intensywnego
> używania), a w myszce Microsoftu nigdy.

Niegdys jako fan Logitecha - mialem stara myszke optyczna Logitecha
(wyglada jak S90, ale wczesniej mozliwe ze inaczej oznaczali modele, ale
wyglada podobnie) - chodzi do dzisiaj idealnie. Uzywana dosyc czesto,
zakupiona w 2000 roku. Tymczasiem 1,5 roku temu sprawilem sobie mysz
Logitecha MX310 oraz klawiature UltraX Flat i od tego czasu mysz byla raz w
serwisie, a klawiatura dwa razy. Nad klawiatura nie jem, a zarowno mysz i
klawiatura wcale nie jest wykorzystywana do gier... Mam po prostu wrazenie,
ze obecny logitech to juz nie ten co dawniej - jakosc znacznie nizsza..
A co do MS to sie zgodze z kolega zgodze - stara kulkowa mysz MS jak
chodzila tak chodzi:).

m.