Re: Monitor LCD iiyama 19

Autor: Ryszard P. <Rychu777_at_no.spam.pl>
Data: Sun 16 Apr 2006 - 14:16:32 MET DST

> na Allegro.pl jakaś firma wystawiła taki oto panel LCD 19 cali, oto link [
> http://www.allegro.pl/item97693437_wyprzedaz_monitor_lcd_19_iiyama_as4821dt_wawa.html ]
> co wy sądzicie nt. tego panela, ten monitor miałby pracować w domu i
> zastąpić mojego NEC,a FE700+ :) warto byłoby kupić tą iiyamę ??

iiYama to świetna firma, jedna z najlepszych. Jednak ja dla siebie wolałbym
na matrycy MVA. Jeżeli chodzi o 19" to wybór jest ogromny i niema
problemu znaleźć dobry monitor w dobrej cenie. Gorzej z monitorami 20", 21"
czy 22". Tu już
ciężko jest kupić coś dobrego za "ludzkie pieniądze".

Ja mam w firmie LCD NEC 20" i LCD Sony 19" - oba są pierwszorzędne, na
matrycach MVA.
iiYama wg. tego co mówi wiele osób robi jeszcze lepsze LCD !
Pozdrawiam,
RYCHU