Re: DMA 2 zamiast DMA 5

Autor: chemik333 <_at_>
Data: Sun 16 Apr 2006 - 13:59:00 MET DST

Paweł Tomaszewski wrote:
> Tak. Ale problemem jest chyba stara taśma IDE. Nie wiem jak ona się
> tam znalazła. Podejżewam sabotaż ze strony brata. =)
> Na razie zamykam wątek. Jak kupię nową taśmę i będzie to samo to wtedy
> założę nowy aby można było się pozastanawiać nad rozwiązaniem
> problemu.

Jeszcze jedno.
Kiedys bylo chyba tak ze jak podepniesz na jedna tasme urzadzenie np. UDMA4
i UDMA2 to moze nawet pokazywac ze dziala na 4 ale w rzeczywistosci bedzie
dzialalo w trybie 2 poniewaz dostosowuje sie do max predkosci urzadzenia
wolniejszego.

Jezeli jest inaczej to mnie poprawcie :)

Pozdrawiam

--
chemik333 @ wp.pl
GG 294840