Re: Podkręcenie procesora a karta graficzna AGP

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Sun 16 Apr 2006 - 01:02:54 MET DST

=Marcos= <marcos@wyprawa.NOSPAMNOSPAM.info> wrote:

> O co tu chodzi? Czy słabym punktem jest złącze AGP na płycie? Wiem, że
> jego taktowanie zwiększa się razem z magistralą. Czy nawet z jakąś
> boksową kartą będą problemy z podkręceniem? A może po prostu dwa
> Radeony felerne. Chociaż w grach nie ma żadnych problemów ani
> zwieszania.

            Pierwsza rzecz: wylacz w setupie i sterownikach fastwrites dla
grafiki. Na Radeonach praktycznie nic to nie daje, a przy wlaczonych karty
na tym chipsecie sa bardzo wrazliwe na OC AGP.
            Inna spawa ze do sensownego podkrecania przy wartosciach
niestandardowych FSB [a nie o pelne 33 MHz] IMHO nadaja sie tylko chipsety
z zablokowana czestotliwoscia PCI/AGP, a nie syntetyzowana przez dzielnik
FSB. Ciesz sie ze poszla sie kochac [odwracalnie] grafika, a nie dane na
HDD, bo przy podnoszeniu FSB i braku blokady zegarow przetaktowujesz
rowniez PCI, a kontrolery dyskow zazwyczaj fatalnie znosza taktowanie
~41-42 MHz PCI.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl