Re: Co tyle zajmuje ?

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sat 15 Apr 2006 - 22:40:27 MET DST

"Cezar Ponti" <zapytaj@poczta.fm> napisał:

> mam system Xp

Udajemy, że tego nie widzimy, a jakby co, to się nie znamy ;-)

> i za cholere nie moge dojsc do tego gdzie jest brakujace 10 Gb

W ukrytych/systemowych plikach?

> licze wszystkie katalogi i pokazuje mi ze zajete miejsce
> jest 43 gb a ja mam max 31 gb liczac po katalogach.

Liczysz na piechotę? Zainstaluj Treesize lub coś podobnego, tylko przed
użyciem ustaw prawa dostępu dla katalogu System Volume Information
(domyślnie jest dostępny tylko dla SYSTEM). I ustaw widok na Bytes
Allocated.

JoteR

FUT na pl.comp.os.ms-windows.winnt