Re: Liteon firmware

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Sat 15 Apr 2006 - 21:56:23 MET DST

Użytkownik "Hikikomori San" <hikikomorisan@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:44414AAF.330EE0E7@gazeta.pl...

> Znaczy co skad wyciagnac?

Ten flash wypakuj totalcommanderem (albo winrar)

> skad poznac, ktora mam serie?

jest link na cdrinfo, ale podam ci gotowy
http://forum.rpc1.org/dl_firmware.php?download_id=1600

Na tej stronie masz rev1 i rev2

> Hmmm, nie sledze cdrforum, to nie wiedzialem. A teraz wlasnie dziwna
> rzecz - naped czyta plyty z gazetek, a nagrywanych nie widzi, nie widzi
> tez plyt czystych...

To dobrze, że tłoczone czyta. Mój kolega z rev2 wgrał nowe i napęd w ogóle nie
widział. :) Znowu u innego (rev1) poszło zmiana firmwaru poszła ok. :)