Re: kabel

Autor: Paweł Tomaszewski <peval84_at_gezate.pl>
Data: Sat 15 Apr 2006 - 18:11:10 MET DST

lukasz wrote:

> akurat drugi koniec kable byl specyficznie umieszczony , abym mógł go wyjąć
> musialbym wybebeszyc pol monitora

Skoro zakładałeś nową wtyczkę to po prostu mogłeś uciąć jeden lud dwa
centymetry kabla więcej. Każdy z tych kabli miał zapewne inny kolor...

> jednak latwiej bylo poszukac rozpiski
> jakby ktos potrzebowal do philipsa to chetnie sie podzielę:)

Gdybyśmy byli na pl.pregierz to poszło by piętno za brak jednego standardu
dla takiego kabla... Teraz trzeba szukać do każdego monitora oddzielnie.

Chociaż kiedyś naprawiałem jeden monitor dla znajomego i tam kabel miał
wtyczkę w środku monitora. Taką prostokątną z plastiku. Można było łatwo
odpiąć i wymienić cały kabel.

--
"Jeżeli ktoś uderzy cię w policzek, kopnij go w drugi."
    * odpowiadając na mail zamień a<->e w adresie *