Re: plyta a usb 2.0 problem

Autor: Jarek <nospam.djberg_at_wp.pl>
Data: Sat 15 Apr 2006 - 15:03:03 MET DST

On Sat, 15 Apr 2006 08:30:57 +0200, "J.M.Oizo"
<oizo[nospam]@autograf.pl> napisał(a):

>Moze nie tyle zła kolejność co słabej jakosci przewody pomiedzy płyta a tymi
>przednimi gniazdami USB - i kontroler wyłapujac błedy przełacza sie w tryb
>USB 1.1
Miałem problem z obudową logic b5 z pendrive podłaczonym do przedniego
panelu. W jednym gniazdku czesto podczas zapisu przerywało transmisję,
, na drugim było ok, podłaczyłem wszystko jeszcze raz, to samo,
"wykąpałem" końcówki przwdodów wychodzacych z obudowy w izopropanolu
- wszystko działa dobrze więc może faktycznie coś jest z przewodami,
no chyba, że te sloty na płycie z natury mają już prędkość 1.1 choć
nie sądze... ale można się upewnić zaglądając do manuala płyty.

--
Pozdrawiam
Jarek