Re: Jaka nagrywarke DVD wybrac? Po raz n-ty...

Autor: Hikikomori San <hikikomorisan_at_gazeta.pl>
Data: Sat 15 Apr 2006 - 12:28:13 MET DST

Leszek K wrote:

> To widocznie 1650 lepsze. Z setkę ActiveJet już wypaliłem i zero
> problemów. Nawet próbowałem overspeedu. x12 jest jeszcze do przyjęcia
> (na x8 plusach).

Wybaczcie pytanie lamera (sprzetowego) - zeby wypalic tym lajtskribem to
trza plyte wlozyc do gory nogami czy tez jest jakies dzialko laserowe
zamontowane od gory? 8)

Gore, gore, gore!!! Horrory mniamusne, krwia ociakajace i oplywajace
w bezsensownej sadystycznej nieraz przemocy. Dlaczego i co nas kreci
w takich filmach, brutalnych, wrecz chorych? ... http://tiny.pl/md2f