Re: Asus K8N4-E socket 754 Nie dziala!!!

Autor: Serwiz <tpnewsUSUN_TO_at_o2.pl>
Data: Sat 15 Apr 2006 - 09:04:38 MET DST

Użytkownik "Marcin" napisał w wiadomości
> Czesc.
> Pomozcie!!! Kupilem ta plyte do tego geforce 6600gt, 1 gb ramu procesor
> sempron 2600 754. Po zlozeniu do kupy plyta nie startuje, monitor sie nie
> wlacza, totalna klapa. Nawet glosniczek nie sygnalizuje zadnego kodu
> bledu.

Pomijajac oczywisty fakt uszkodzenia płyty problem może być po stronie
biosu. Akurat trafiłem na taki przypadek że bios był tak "sprytnie" napisany
że przy nowym nieobsługiwanym (czyt. nieznanym dla biosu) procku płyta się
nie uruchamiała. Jedynym rozwiązaniem było upgrade biosu z włożonym Athlonem
64 na socket 754 (te procesory są obsługiwane zazwyczaj od pierwszych wydań
biosów).
Tutaj masz link do listy obsługiwanych procków w poszczególnych biosach
http://support.asus.com/cpusupport/cpusupport.aspx?SLanguage=en-us&model=K8N4-E
Daj znać jak poradziłeś sobie z odpaleniem płyty.

Pozdrawiam