Jak naprawic windowsa ????????????

Autor: Piotrek <pietrek27_at_op.pl>
Data: Sat 15 Apr 2006 - 07:35:16 MET DST

Przyznaje sie ze w naprawie komputerow to jestem zielony. Mam taki problem
system windows xp mi sie nie chce wylaczac jak klikam na wylacz to nic sie
nie dzieje daje sie tylko wylaczyc jak sie dlugo trzyma guzik na obudowie.
Wszystko chodzi bez problemowo tylko to wylaczanie. Tzn raz sie uda ale
wiecej razy sie nie udaje. Dzieje mi sie juz tak od paru dni a przed tem
bylo bez problemowo. Moze mi jakos poradzicie ???????????

wesolych swiat

piotrek