Re: Wymiana płyty głównej i ratowanie WinXP

Autor: Marek Baczynski <imbaczek_at_gmail--NOSPAM.com>
Data: Fri 14 Apr 2006 - 23:41:59 MET DST

ggs wrote:

> Powylaczaj w BIOSie na czas instalacji wszelkie niepotrzebne w tym
> momencie urzadzenia - Firewire , dodatkowe IDE itp.
> Oprocz tego poodpinaj wszytkie peryferia USB (skanery , czytniki itd.).
> Doinstalujesz i podepniesz potem.

Spróbowałem i nie dało rady. Wyłączyłem praktycznie wszystko - SATA,
wbudowany LAN i audio, RAID był wyłączony fabrycznie, a przynajmniej tak mi
się wydaje. Problem pozostał... Skanerów i w ogóle sprzętu USB nie
posiadam. Spróbowałem nawet wyjąć to 6600GT i pojechać na wbudowanej
grafice (GF6100 chyba to jest) i ciągle to samo. Spróbuję jeszcze raz coby
się upewnić, że nic nie przeoczyłem co się dało wyłączyć - ale jeśli się
nie uda, to czy czysta instalacja (nie naprawcza) ma szanse powodzenia? I
jak nie ma, to co wtedy?

--
Marek Baczyński
evolve or face extinction