Re: Asus K8N4-E socket 754 Nie dziala!!!

Autor: Marek Baczynski <imbaczek_at_gmail--NOSPAM.com>
Data: Fri 14 Apr 2006 - 23:38:15 MET DST

Marcin wrote:

> Pomozcie, doradzcie, co moze byc jeszcze przyczyna.
> Niestety nie mialem okazji sprawdzic procesora. Pamieci i grafika dzialaja
> na innym komputerze.

Wczoraj miałem bardzo podobny problem na bardzo podobnym nowym sprzęcie -
rozwiązanie: podłączyć wejście ATX_12V :) Jeśli wcześniej nie składałeś
kompów tej klasy, to możesz nie wiedzieć, że trzeba podłączyć prąd w dwa
miejsca.

Jeśli jednak podłączyłeś, to uwagę bym skupił na zasilaczu.

--
Marek Baczyński
evolve or face extinction