Re: Grafika AGP ×8 na płycie AGP ×4... Jaki to sens?

Autor: KrzysioS <fubrawiec_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 14 Apr 2006 - 21:12:54 MET DST

> sorry ty na tym grac bedziesz, przy takich mozliwosciach procka + ramu -
> to doloz troche kasy?
> slyszales regulke: komputer pracuje z predkoscia najwolniejszego
podzespolu?

Jakoś grać się da całkiem całkiem (jak pisałem - grywam głównie w AA i jest
to jedyna wymagająca gra, w którą gram):) Nie jestem power-gamerem:> A jak
również pisałem - za pół roku kupuję całkiem nowy komputer (mam zamiar wydać
~6k zł). Dlatego teraz chcę trochę lepszą kartę za ~300 zł, nie opłaca mi
sie w tej chwili kupować nic lepszego.

Pozdro,
fub.