Audigy Se + K7s5a - xp nie wykrywa

Autor: rogus <rogus_at_spamingswikings.pl>
Data: Fri 14 Apr 2006 - 19:44:46 MET DST

Witam,
mam problem, otoz stalem sie szczesliwym posiadaczem creative audigy se.
Podlaczylem karte pod pierwszy slot pci na mojej plytce k7s5a - i nic.
Windows nie wykrywa. No dobra, mysle, sobie moze zakurzony, odkurzylem,
sprawdzilem czy napewno wepchlem dobrze... dalej nic... nastepny slot,
dlaej nic... trzeci i nic... czwartego juz mi sie nie chcialo testowac,
ale pewnie zaraz to zrobie...

XP poprostu nie wykrywa! aha on board sound wylaczony! wiec nie wiem w
czym problem?

jakies sugestie?
ide zaraz do znajomego sprawdzic, czy dziala, ale zapewne tak - gdyz
nowka ze sklepu...

pozdrawiam i dziekuje!