Wymiana płyty głównej i ratowanie WinXP

Autor: Marek Baczynski <imbaczek_at_gmail--NOSPAM.com>
Data: Fri 14 Apr 2006 - 19:24:55 MET DST

Witam,

Przesiadłem się z ECS K7S5A na Gigabyte K8N51GMF (Socket 754, grafika na
PCI-E, nie ta wbudowana) i mam problem z okienkami. Oczywiście
bluescreenowały jeszcze zanim zdążyły wyświetlić logo, ale nie w ciemię
bity włożyłem płytkę instalacyjną i kazałem mu się automatycznie naprawić,
co też zaczął robić... i nie może skończyć. Wiesza się - a raczej przestaje
cokolwiek robić, bo myszka działa i reklamówki się zmieniają - przy
instalowaniu urządzeń mniej więcej w 3/4 (34 minuty, jak to komuś
pomoże...)

Ktoś się spotkał z czymś takim? Jak to przeskoczyć, w miarę możliwości bez
wywalania całego systemu i instalacji od zera?

--
Marek Baczyński
evolve or face extinction