Re: Jak odzyskać dane z płyty cd-rw skasowanej szybkim sposobem??

Autor: Darek <pvpubfna_at_jc.cy>
Data: Fri 14 Apr 2006 - 18:34:27 MET DST

Sander napisał(a):

> Żartowniś ...
>
> 1. IsoBuster nie do tego służy, służy do odzyskiwania danych
> z _uszkodzonych_ płyt CD/DVD, a NIE ze skasowanych.
> 2. Myślisz że przez kilka(naście) lat nie spotkałem się
> z tym (popularnym) programem ?
>
> To może inaczej, przez kilka(naście) lat nie spotkałem się
> nie słyszałem o możliwości odzyskania danych nawet po szybkim formacie.

nie zartownis drogi sanderze.
fakt, ze nie sprawdzilem isobustera do takiego przypadku, ale w
przypadku odnajdywania danych na plytach np. wielosesyjnych gdzie dane z
poprzednich sesji zostaly przykryte to isobuster jest dobry w te klocki.
myslalem, ze plytke sformatowana mozna "chycic" jak dysk twardy skanujac
w raw'ie, ale jak sie sam przekonalem po tym poscie to jednak sie tak
chyba nie da z plytami cd...
pomijajac fakt wycofalem swoja odpowiedz, zeby nie robic zametu.

pozdrawiam
newbie