Re: Drukarka laserowa

Autor: Ryszard P. <Rychu777_at_no.spam.pl>
Data: Fri 14 Apr 2006 - 10:28:45 MET DST

"pawel_k" <nospam@nospam.com> wrote in message
news:e1mk6h$9ob$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witajcie,
>
> stary Canon BJC 240 właśnie dokonał żywota. Zastanawiam się nad zakupem
> drukarki laserowej. Drukuję rocznie około dwóch ryz (głównie tekst) i
> szczególnie ostatnio nie byłem zadowolony z jakości wydruku atramentowego.
> Jaką drukarkę laserową byście polecili? Chodzi mi o tanią w eksploatacji
> (może nieoryginalne tonery) i niedrogą w zakupie (do 500PLN). No i
> oczywiście bezawaryjną...

Ja mam w domu Kyocere - niezła, ale drogie cartdrige.
Do domu to chyba najlepsza jest HP LJ 1020, 1022
Wysoka jakośc, niezawodna świetna jakość druku
no i do HP jest najwięcej zamienników, i to bardzo tanich. Na allegro
możesz kupić toner za 15-25 zł (butelka proszku na jedno łądowanie). Bęben
wytrzyma
3-4, 5 ładowań. Zresztą sa też nieoryginalne będny po 70-80 zł. Bywają też
za 100-120 zł
całe cartdridge do HP LJ 10xx. Rychu