Re: Wiecej RAMu?

Autor: Jarosław Grabek <jarek.grabek_at_gmail.com>
Data: Fri 14 Apr 2006 - 09:02:43 MET DST

> chyba nie powiesz ze ta konfiguracja ktora masz jest za wolna ;) robie
> to samo na 2.6 1GB

Gdybym uważał, że nie jest wolna, nie pytałbym.. :(

Może obrabiamy zdjęcia z różnych sprzętów, ja mam tiffy po 100mb, jak
dołożysz do tego ze 3 warstwy, 100 elementów historii operacji i zaczniesz
wykonywać trudniejsze polecenia, to zaczynają się problemy. Do tego
dochodzi fakt, że najczęściej mam otwarte więcej niż jedno zdjęcie.

--
Jarek
www.grabek.pl - fotografie