Re: Ile mocy potrzeba?

Autor: SHP <shapie_at_onslaughters.org.kasuj>
Data: Fri 14 Apr 2006 - 04:14:35 MET DST

Krasnal wrote:

> Jeśli zechcesz grać to karta całkiem do kitu.

Nie załamuj mnie :-( Nie jestem co prawda giercomaniakiem, ale kilka
ulubionych tytułów posiadam. Jednak do nich, w chwili obecnej, potrzeba
czegoś z obsługą Pixel czy Vertex Shader. Powęszyłem trochę... Wpierw
pomyślałem o Radeonie 9550, ale zmieniłem zdanie w ostatniej chwili
zdecydowałem się na tego Geforce'a... W zasadzie zadowala mnie grafa w
rozdzielczości 800x600.. Naprawdę dżifors jest taki kiepski? Chciałbym, byś
odniósł jego osiągi do karty Savage4 S3 8MB (którą mam obecnie) oraz Rivy
TNT2 16MB (którą kiedyś miałem)...

> Do gier conajmniej
> 6600GT.

Po ptokach..

> Co do zasilacza to poszukaj Chiefteca 360-202. Spokojnie Ci
> wystarczy, jest niezły, cichy i pewnie tanio go znajdziesz.

Dzienx..

Pozdro
Tomek