Re: Regeneracja aku do laptopa ?

Autor: och.karol <och.karol_at_xl.usunto.wp.pl>
Data: Thu 13 Apr 2006 - 23:08:46 MET DST

Użytkownik "Lukasz Olesiejuk" <maly@NOSPAMwarpie.net> napisał w wiadomości
news:slrne3qbjr.e14.maly@serwer.warpie...
> To powaznie jest jakias metoda? czy zart?
> Bo jakos sobie tego nie wyobrazam...

Ja też bym się z tego śmiał jeszcze trzy miesiące temu.
Stan baterii w moim trzyletnim lapku był taki, że nawet "nie wstawał" komputer
bezpośredni po odpięciu z ładowarki. Po prostu nic, zero reakcji. Jak odpiąłem
zasilanie podczas pracy, to trzymała 10 minut góra.
Podczas tych wielkich mrozów (nosiłem lapka codziennie do pracy) zauważyłem, że
komp zaczął się "odpalać" bez zewnętrznego źródła zasilania. Wynalazłem gdzieś w
necie poradę o 3 dniach w zamrażalniku.
Włożyłem więc baterię do zamrażarki na dobę i potem pół dnia grzała się. Potem
na 12h do ładowania (laptok wyłączony) i teraz, jeżeli odepnę zasilanie to ok 1h
spoko. Faktem jest, że napięcia bateria nie trzyma i jeżeli nie ma zewnętrznego
ładowania przez kilka godzin to 15-30min max.
I tak już z miesiąc. Zobaczymy jak długo?

--
pozdr
karol