Re: Nagrywarka-prośba o opinie

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Thu 13 Apr 2006 - 22:57:21 MET DST

  Uwencjusz napisał(a):

> Sam mam podobny problem, tzn. też chce kupić jakąś wypalare no i po
> przeczytaniu cdrlab.pl i cdrinfo.pl wybór jak na razie jest tylko jeden.
> Pioneer DVR-111, ewentualnie wersja z "D".

Wersja "bez D", czyli z *zapisem* DVD-RAM jeszcze nie jest w sprzedaży,
powinna się pojawić niebawem.
Nieźle w testach wypada też BenQ 1650 - co prawda jego słabą stroną jest
zapis minusów, ale może się to poprawi z następnym biosem, a tymczasem
plusy pali pięknie. Chociażby wynik testu jakości zapisu dla Verbatima
MCC 004 na wspomnianej stronie... Coś pięknego. :D

# /George Orwell - Rok 1984/