problem z yamaha ymf724f-v

Autor: NoRek <nic_at_nic.pl>
Data: Thu 13 Apr 2006 - 22:12:28 MET DST

Witam
Mam spory problem z karta Yamaha YMF724F-V. Wczesniej w
komputerze pracowala bez problemu Yamaha YMF724E-F jednak
uszkodzilem ja sam mechanicznie :/. Po wlozeniu nowej karty
w menedzeze urzadzen mam blad "nie mozna uruchomic
urzadzenia kod 10". Przeinstalowalem juz z 10 razy
sterowniki probowalem rowniez uruchomic ja pod Ubuntu Live,
niestety dzwiek jest rowniez nie aktywny. Co ciekawe karta
dzialala poprawnie przez 30 min po czym wylaczyla sie i
pojawil sie w/w kod bledu. Mial moze ktos podobny problem z
ta karta muz??

--
NoRek