Problem przy instalacji wind. błedy typu fault in module user.exe itp

Autor: <jureek_at_poczta.fm>
Data: Thu 13 Apr 2006 - 21:19:03 MET DST

Witam mam problem. Instaluję na kompie wina (próbowałem już 2000,
me, 98se). Niestety instalacja staje w miejscu w różnych momentach
czasem na samym poczatku zaraz po scandiskach czasem w trakcie jakichś
tam obliczen różnych ( jak sprawdza miejsce albo nawet już przy
kopiowaniu plików). Czasem wyskakują komunikaty na białym tle: fault
in module user.exe itd albo w gdi.exe chyba. i jakies inne. a w win2000
niebieski ekran. Albo po prostu sie zatrzymuje i juz myszka chodzi a
instalka nie drgnie. I nie wiem o co chodzi. W kompie jest tylko
grafika proc, ram i dysk. Komp to złom. Cel 300, płyta ga-6em dysk
2gb jakis seagate. I nie wiem po prostu co się wali. Sprawdzałem na
innym dysku, zmiemiałem juz kości pamięci na inne przekładalem w
inne gniazda. jeszcze grafy nie sprawdzałem ale te czesci raczej dobre
są. Bo je sprawdzałem w innym kompie. Jedyne wątpliwości mam co do
płyty bo ją kupiłem na allegro i niby miała być dobra ale kto wie.
No ale sam nie wiem. Widzę ze ma uszkodzone gniazdo baterii ale
łączy no i urwany czujnik temperatury. No ale to raczej by w niczym
nie przeszkadzało. Przekładałem też kość biosa z mojej starej
płyty bo była dobra bo myślałem ze moze coś zbiosem jest no ale
nic nie pomaga ciągle to samo. A moze ustawienia biosa musze zmienic.
Najdalej doszedłem do 7 % kopiowania pliku w win me i tyle a potem
albo stoi albo te błędy. Może ktoś ma pomysł o co może tu
chodzić. Dzięki za pomoc.