Re: [Dlugie] resety, zrzytu pamieci i inne historie

Autor: DeeCann <dee.bart_at_op.pl>
Data: Thu 13 Apr 2006 - 21:11:08 MET DST

Radosław Sokół napisał(a):
> Zrób pełną diagnostykę komputera, czyli: sprawdź temperatury
> pod obciążeniem, zmierz napięcia zasilające (przynajmniej +5
> i +12) w bezczynności i pod obciążeniem, przetestuj pamięć
> przez co najmniej 24 h w Memtest86.

Dodam jeszcze jedna rzecz ktora zauwazylem ... w celu zarabania kompa
pomyslalem ze na poczatek odpale 3DMark'a ... odpalilem i zaczal mi sie
wysypywac. Przeszedl pierwszy test i wysypka calego 3DMark'a ( wykonal
nie prawidlowa operacje za co zespol Microsoftu mnie przeprasza ;P ).

Pozdrawiam

        Pokój&Rytm
<.: dee.bart (at) op (dot) pl :.>
<.:  --   Chcieć to móc   --  :.>