K7NF2 i grafika na AGP porblem

Autor: <chruszczok_at_o2.pl>
Data: Thu 13 Apr 2006 - 18:32:53 MET DST

witam mam problem, pewnego dnia przyszlem do domu i nie dzialal
komputer okazalo sie ze brat bawil sie w ... sam nie wiem co w wyniku
czego wykasowal sie bios, oddalem komputer do servisu stwierdzili ze
normalnymi metodami nie mozna wgrac biosa i ze trzeba plyte na 2 tyg.
zostawic to wylutuja bios i wgraja nowe parametry na niego, ale ze
potrzebowalem na juz komputer to kupilem nowa plyte glowna: ASROCK
K7NF2-RAID. wszystko w niej dziala poza drobnym faktem ze po wsadzeniu
karty graficznej do slotu AGP komputer sie nie uruchamia, wentylator z
procka sie tylko zakreci, jezeli dam jakakolwiek karte na PCI to wlacza
sie normalnie. mysle ze to wina zasilacza, ale jak za pomoca
konwencjonalnych sposobow to sprawdzi (zasilacz jaki posaiadam
to:COLORSIt 300W). Moga sie przydac pozostale parametry kompytera to:
Barton +2500, 512 Ram Elixir, Radeon 9600PRO Atlantis edition, Maxtor
160GB 8MB cache ATA130, DVDRW TEAC,
z gory dziekuje za pomoc.