Re: skaczacy bufor nagrywarki tylko na dvdrw na dvdr jest ok

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Thu 13 Apr 2006 - 15:42:51 MET DST

a napisał(a):

> Mam nagrywarke w laptopie
> (samsung-toshiba)TS-L632B i mam wgrany firmware TO33,nie znalazlem nowszego
> firmware niz ten jesli macie jakis nowy firmware do tej nagrywarki to
> podajcie

Wiem tylko tyle, że u mnie w przypadku RW na starym, nieaktualnym
firmware działy się różne, dziwne rzeczy... Czasem płyta nie chciała się
nagrać, czasem jej nie widział, czasem niby się nagrywała, ale
pozostawała pusta...
O ile w przypadku +/-R efektem nagrywania może być wysoka ilość błędów,
brak odpowiedniej prędkości zapisu w opcjach programu, lub najwyżej
wywalenie błędu podczas nagrywania, to z RW dzieją się różne dziwne
rzeczy - stąd właśnie moje podejrzenia. :)

# /George Orwell - Rok 1984/