Re: Dysk SATA niewidoczny - sprobowalem chyba wszystko - pomozcie.

Autor: <sseba75_at_gmail.com>
Data: Thu 13 Apr 2006 - 14:26:12 MET DST

Wybieram sterowniki XP. Nie wiem za bardzo co to za okienko instalacji
sterownika.
Wyglada to tak: jakis czas po F6 pojawia sie opcja S lub enter.
Wybieram S, pojawia sie do wyboru XP, win 2000 i nt. Wybieram xp. Po
czym znowu jest S lub enter.
Jezeli wybiore S to mi mowi ze juz ma sterowniki. Tak czy siak wybieram
enter i potem instalator kontynuuje az do momentu gdy pojawia sie ze
nie ma dysku.

Sprobuje jeszcze w tym BIOSie zobaczyc.