Re: Zmiana partycji na HDD problem :/ pomoze ktos?

Autor: Roger(OS) <MrRoger[WYTNIJ-TO>
Data: Thu 13 Apr 2006 - 02:50:24 MET DST

Slawicki (slawicki_s@wp.pl) napisal(a):

> Zmniejszyc partycje logiczną E i D oraz poprzesuwac je na początek
> partycji fizycznej (tzn D do lewej i E dosunąc do D), zmniejszyc
> partycje fizyczne rozszerzoną (od prawej) i przesunąc ją na koniec
> dysku. Po czym powiekszyc partycje fizyczną podstawową i po krzyku.
>
> Wszystko to zrobisz za pomocą Partition Magic 7 lub 8. Uda sie to bez
> utraty danych pod warunkiem, ze na D i E wygospodarujesz tyle wolnego
> miejsca ile chcesz dolozyc do C.
>
> Program dziala pod kazdym Win za wyjątkiem 2000 (bez wzgledu na jego
> rodzaj: czy Prof, czy Server czy Asv Server). Jeśli masz W2k, to idL z
> [...]

Dzieki za podpowiedzi, ale juz po krzyku- udalo sie zrobic (zwiekszyc ale kosztem utraty
40GB danych (glownie filmy i muzyka) jedyne czgo mi szkoda to archiwum i kilku fotek
oraz dokumentow- wszystko zawdzieczam chwilowemu spadku napiecia
energetycznego- tak komputer zeswirowal, ze hoho ;-)
Jak wrocilem do domu to juz bylo po krzyku- bo b. madry chdsk WinXP zalatwil mi
wszystkie pliki na AMEN !!
Gdybym tylko siedzial i pilnowal komputera ...

--
Pozdrawiam
Roger(OS)