Re: Dead piksel?

Autor: Pala <p.a.l.a_at_poczta.fm>
Data: Thu 13 Apr 2006 - 01:22:15 MET DST

Dnia Thu, 13 Apr 2006 00:40:39 +0200, Sławicki napisał(a):

> Weź monitor postaw na tylnej ściance i włącz. Jak Degause potrząśnie maską
> to paproch wypadnie. Może jakiś śmieć się jakoś w masce urodził.

No to Ci teraz gratuluje. Piksel został, a obraz wygląda tak, jakby stały
koło monitora dwie 200watowe kolumny. K**** każdy bok mam we fiolecie. Mam
nadzieję, że jak rano włącze to się wszystko automagicznie przywróci do
normy.

Wcześniej monitora nie przestawiałem. Jak już to przetarłem obudowę szmatką
i przesunąłem go o 5cm do tyłu.

Fuck!

Pala