Re: Co jest grane ze scollem?

Autor: Sławicki <slawicki_s_at_wp.pl>
Data: Thu 13 Apr 2006 - 00:59:07 MET DST

> Proszę o poradę! Scroll w myszce działa tylko w jedną stronę - nie ważne w
> którą stronę kręcę - zawsze idzie na "dół". Czy to ma związek z wirusami
czy
> czymś innym?

Syf to to nie jest, ale stery mogą być kulawe albo się wykrzeczyły.
Dzisiaj "robiłem" z kolegą PC'ta w banku - reinstalka systemu: zastanawiałem
się po jakiego diabła pod W2k ma kobieta zainstalowane MouseWare (mysz 2
przyciski i rolka - Logitech)...

Bo w jednym z programów przy szybkim przewijaniu strony rolką program szedł
w buraki z błędem o nieporawnej instrukcji procesora.... Po zainstalowaniu
sterów do myszy nie sypie się.

Coś z tego rozumiesz? Bo ja nie... i nie próbuj zrozumieć... zainstaluj
myszkę na nowo i się naprawi :-))) Microsoft rulez!

/Sławicki