Pomóżcie z wyborem zestawu

Autor: Valdi <valdipriv1_at_op.pl>
Data: Wed 12 Apr 2006 - 22:07:05 MET DST

Witam grupę

Własnie kuzyn poprosił mnie o pomoc w skompletowaniu zestawu, jego stary
komp poszedł z dymem.
Komp do ogólnego użytku domowego (biuro, net, multimedia, itp, oraz gierki
dla jego 11 letniego syna)
Myślałem o czymś na nf4 + sempron s939 (rozwojowe) + 1GB ram, do tego dysk
(cichy, więc Samsung) poza tym karta TV (wogóle nie oriętuję się jaka),
zasiłka i buda. Co do grafy też nie mam pomysłu.

Priorytety w kolejności
1 Cena
2 Cisza
3 Perfonrmance

Limit cenowy to 2 kzł ale im taniej tym lepiej
Pomożecie coś wybrać z aktualnej oferty ?
Najchętniej Arest i Proline.

Z góry wielkie dzięki.

--
Pozdrowionka