Re: modernizacja kompa - tylko procek, plyta i grafika

Autor: m b <mbarc_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 12 Apr 2006 - 18:50:03 MET DST

Brodi <madmax81@_dsdasd_interia.pl> napisał(a):

> nie warto
> dokup grafe na AGP np 6600GT czy lepszą i rura

Troche bez sensu kupowac cos co juz teraz jest stare. Za kilka miesiecy karta
bedzie sie nadawala juz tylko do starszych lub mniej wymagajacych tytulow,
wiec wole dolozyc te 2 stowki i kupic cos dwa razy wydajniejszego i na dluzej.

> jedyna przewaga s939 to większa przepustowość pamięci, ale lepsza grafa ci
> to zrekompensuje
> no i śmignij bartkowi fsb400 będzie ze 400 MHz czystej mocy gratis, mój
> bartek 2600*3200 chodzi bez problemów .. ale kingstonki mi nie wyrabiały to
> wsadziłem mu geile :P

Problem w tym, ze moze i bym smignal na te 3200 bartona, ale karty na AGP,
ktore spokojnie jeszcze starcza na rok zaczynaja sie od 750zl (X800GTO),
natomiast na PCI-E kupie za te cene o wiele wydajniejsze 7600GT.
Dlatego decyduje sie na zmiane plyty i procesora na nowsze, wlasciwie tylko
dla portu PCI-E, nie dla wydajnosci . Kiedys i tak bede musial sie przesiasc
na 64bitowca, wiec przy zakupie karty decyzja zmiany platformy wydawala mi sie
odpowiednia. Procek z Semprona na Athlona wymienie sobie za jakis rok i bedzie
nadal wszystko ladnie chodzilo.

> z drugiej strony widze że jesteś kasiasty .. jeśli cię stać na GTO to kup
> tego semprona, i tak stracisz ale grania będzie co nie miara :P

Procesor jak napisalem wystarcza mi w zupelnosci. Jesli ten Sempron 3000+
bedzie rownie wydajny albo i lepiej od mojej Bartona 2500+ to mi to wystarczy.
Natomiast karte koniecznie musze wymienic stad decyzja o wyborze 7600GT, ktora
powinna starczyc na granie w nowe gry przez 1-2 lata przy rozsadnej
rozdzielczosci (1024x768 czy nawet 800x600) ze wszystkimi mozliwymi detalami i
bajerami graficznymi.