Re: Problem z klawiatura/mysza/resetami

Autor: nonPascal <brak_at_wp.brak>
Data: Wed 12 Apr 2006 - 15:41:53 MET DST

> (ciap)
>
> "stuningowałeś zepsute auto"
> i dalej jest zepsute ...
>

> kondensatory na płycie głównej obejrzyj

problem rozwiazany (w sposob raczej przypadkowy).
Mam nadzieje, ze w ciagu kilku najblizszych dni nie bedzie sie juz wieszal.
Problem z blokada klawiatury i zwisem po resecie ustapil.

Pomogla wymiana myszy z optycznej na kulkowa. :-|

--
http://gdynia.grzechotka.info - aktualna temperatura w trojmiescie
http://grzechotka.info - gadzety i nowości techniczne