Re: SERWIS

Autor: NOKGAMER <nokgamer_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 12 Apr 2006 - 13:57:49 MET DST

Użytkownik "komp" <przewoz_pw@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:e1iamq$dbq$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Jeżeli faktycznie ma bady i jest na gwarancji, to powinni przyjąć. Mój
> wzięli (pojawiły się jakieś bady właśnie) po dwóch tygodniach trzymałem
nowy
> w ręku. Ciekawe, co zrobili z poprzednim - pewnie ładnie sformatowali i
> postawili na półce w sklepie...

Nie przesadzaj. SAMSUNG podaje na stronach, że dysk twardy jest
nierozdzielnym urządzeniem i nie dokonuje się jego napraw.
Z innego doświadczenia wiem, że Seagate dokonuje wszelkich napraw i wydaje
te dyski w ramach gwarancji. Na dyskach jest naklejka informująca, że dysk
jest naprawiany w fabryce. To robią wobec klientów, którzy reklamują już
nieprodukowany model dysku (nie chcą dawać większego). Nie wiem jak teraz,
ale kiedyś tak było.

Co do mojego przypadku, to HD Tune (zresztą fajny soft, szkoda tylko, że nie
działa na W98SE) nie pokazał mi żadnych błędów S.M.A.R.T. choć jeden
parametr jest dla mnie podejrzany:
(02) Row... ma wartość 163 w polu Data i nie wiem co o tym sądzić.