Re: Zasilacz do obudowy

Autor: radarek <pyton0_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 12 Apr 2006 - 13:49:48 MET DST

"Marek" <lechm1@o2.pl> wrote in message
news:1x0oasoj45h7w$.1n6zvzsrjjpod.dlg@40tude.net...

> Wszystko pieknie ladnie, ale tam w dodatkowych informacjach jest:
> - 100% zasilaczy testowane wg normy Hi-pot
> - 1x PCI EXPRESS
> - 2 x złącze zasilania SATA (Serial-ATA)
> Jesli chodzi o moj komputer to mam płyte glowna na AGP (jesli to o to
> chodzi). Czy to nie przeszkadza? Moze sie wyglupilem z pytaniem ale
> poprostu nie wiem. :)

No to bedzie kabelek wolny, w niczym to nie przeszkadza.
Jest tylko jedna rzecz kiepska w tym zasilaczu i jest nia wlasnie
poziom halasu - no ale za 100zl to nic lepszego nie ma, a az tak
zle zeby dzwieki zagluszal to nie jest :)
Musze powiedziec ze te tracery sa cichsze (ale co z tego skoro
padaki) i to pewnie nie to jest zrodlem halasu. Zasilacz mimo
wszystko bym wymienil, bo to naprawde jeden z najgorszych mozliwych
zakupow.
Halas to pewnie wentylator na wywiewie - w tanich obudowach padaja
po kilku miesiacach. Ale co tu gdybac, jak masz przed soba komputer
to sprawdz sam co halasuje :)