Re: Procesor się przegrzewa

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Wed 12 Apr 2006 - 12:13:38 MET DST

Marek <lechm1@o2.pl> w wiadomości
<news:1pjxtnifd14bv.pddyh2jcd23d$.dlg@40tude.net> napisał/a:

> 54 i w gore. I przy tej temperaturze potrafi (choc nie zawsze) wywalic mi
> gre.

U mnie po jakimś czasie grania doszło do 46 stopni, po wyjściu z gry spadło
do 36 stopni przy wyłączonym (!) Cool&Quiet, obudowa duża, bardzo dobrze
chłodzona (dodatkowe dwa wentylatory na wolnych obrotach 1500rpm, jeden z
nich na czas grania chodził z 2000rpm), w mieszkaniu nie było gorąco w tym
czasie.

Tak w ogóle to na chłodzeniu cpu (p. sig) zmniejszyłem obroty z fabrycznych
2200rpm na 1500rpm, i efekty chłodzenia jak wyżej, a jest raczej nie głośne.

Nic dziwnego, że u Ciebie przy ponad 54 stopniach boxowy wiatrak próbuje
"przejść sam siebie", żeby to schłodzić - to raczej duża temperatura jak na
taki mały :p CPU...

A z takim zasilaczem, jaki masz, możesz spodziewać się "niespodziewanych" ;p
zachowań komputera - nawet jakby to był porządny markowy zasilacz, to jest
on stary technologicznie.
Zasilacz do Twojego komputera powinien mieć silną linię +12V (lub dwie
takie, jak masz obecnie jedną).

Pozdrawiam,
  Gargamel

--
piszczący Asus K8N nForce3 250 s754, A64 2800+ NewCastle, AC-Freezer64 Pro,
2x512MB Kingston@noname, Sapphire X1600pro 256MB AGP, Huyndai F910,