Re: Zasilacz do obudowy

Autor: Marek <lechm1_at_o2.pl>
Data: Wed 12 Apr 2006 - 10:13:47 MET DST

On Wed, 12 Apr 2006 09:45:49 +0200, Radosław Sokół wrote:

> Trzeba było kontynuować *tamten* wątek, a nie zakładać nowy,
Wiem, sorry. Ale nie wiedzialem czy ktos (konkretnie ty) bedzie pamietal
tamten watek i zeby sie przypomniec to sie odezwalem w nowym. Zabraklo mi
wiary w wasza pamiec :)))
To jakby co to juz w tym watku skonczymy temat. Obiecuje ze nowego
niepotrzebnego juz nie zaloze.

> Marny, ale nie powinien być aż tak marny, by nie uciągnąć
> Athlona 64.
A nie lepiej by mi bylo kupic jakis nowy do 110zl?

> Sprawdź mu napięcia zasilające.
Na tym sie nie znam wogole. I nie wiem jak sie do tego zabrac. Nie znam tez
nikogo kto moglby mi ewentualnie pomoc.

> Jest głośny? Jeżeli źródłem hałasu jest zasilacz, to tak,
> w przeciwnym przypadku nie.
Jak uslysze halas to sprawdze dokladnie skad dobiega. Podejrzewam, ze to
wlasnie on jest przyczyna nieslyszenia dzwiekow i muzyki w grach. :)

--
GG: 1283104