Re: Telewizja po sieci.

Autor: marco <nick_at_pc-plus.com.pl>
Data: Wed 12 Apr 2006 - 07:15:23 MET DST

Dnia Tue, 11 Apr 2006 14:41:11 +0200, Marx napisał(a):

> w danej chwili mozna ogladac tylko jeden kanal z jednego tunera
> Marx

Witam !
Błąd ! Z jednej polaryzacji :-) Więc nie tylko 1 kanał ..
- poniżej opisano TV z DVB (polecam jednak dekoder sprzętowy - SS1 lub
Technisat (drogie ) i dzialanie kablówki . Dodam jeszcze tv sat - za pomocą
splitera przekazujemy uprawnienia abonenckie albo po kablu , albo po WiFi (
konieczne oddielne tunery i konwentery typu Twin lub monoblock .

Pzd Janusz

--
2006-04-12 07:15:19
Sygnaturka tymczasowa - trudno określić stan obecny