Power Producer 3 - GSA-H20L LG

Autor: Raf <vangoth_at_wp.pl>
Data: Tue 11 Apr 2006 - 23:02:05 MET DST

Witam

Mam taki problem który mam nadzieje ktoś pomoze mi rozwiązać, z góry wielkie
dzięki.

Kupiłem właśnie nagrywarkę LG model: GSA-H20L w wersji box. Jest dołączone
do zestawu oprogramowanie m.in. Power Producer 3.
Problem jest taki że podczas instalacji całego pakietu oprogramowania jakie
jest na płycie instaluje się wszystko oprócz tego wspomnianego programu.
Wyskakuje błąd ale z tych takich "nieopisanych". Czerwony trójkącik i nie
wiadomo o co chodzi - bez żadnych opisów czy rodzaju błędu.
Czy ktoś może spotkał się z czymś takim ? Jest jakiś na to sposób?

Pozdrawiam
Raf