Re: Abit NF7 SL+SATA

Autor: Mims <sernik_at_polbox.com>
Data: Tue 11 Apr 2006 - 21:34:02 MET DST

Użytkownik "proletaryat" <wisienka666@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:e1gue1$oag$1@news.onet.pl...
> nie zrozumiales moze kolegi
> zarzadzanie komputerem(czy jak to zwal)
> magazyn/zarzadzanie dyskami i tam przeciez musi
> byc bo zanim zaczniesz uzywac jakies partycje trzeba
> zrobic ? czy moze nie ...

hmmm, ale sęk w tym, ze ja tam - i wogóle nigdzie - NIC NIE MAM ;-) -
znaczy, zadnego dysku....
nie dość, że driver niy jest, ale jakby go nie było,
to dodatkowo dysku nie widać NIGDZIE - tak jakby go wogólenie było..
ale to jest - jak dla mnie - pochodna sytuacji pierwszej - czyli problemu ze
sterownikiem..
ale się nie znam, gdybam tylko....
Skłon
Michau