Re: HP Compaq nx6110 PY500EA

Autor: adamcze <marcinadamiec_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 11 Apr 2006 - 21:29:18 MET DST

Witam, mam nx6110 od kilkunastu dni, tyle, ze slabszy model. Bardzo
przyjemny w codziennym uzyciu. Ogolnie: bardzo jak dla mnie wygodna
klawiatura, touchpad tez niczego sobie, obudowa bardzo klasyczna i to mi sie
podoba, bez zbednych bajerow (moze mniej przyciaga zlodzieja ;-) ) , na
baterii ponad 2h , nie rewelacyjnie ale starcza, usb tylko 2 i blisko siebie
ale to mozna obejsc , nawet cichy choc wentylator moglby sie tak czest nie
wlanczac (mozna w biosie zmienic temperature) , najwieksza wada w moim
egzemplazu to matryca - male konty i slabe nasycenie barw ale ja kupowalem
najtanszego , moze w drozszych jest lepsza?
Reasumujac - mi sie podoba ;-) Wygodny jest ;-)