Soft, przejsciowka czy nowa drukarka?

Autor: RS <r_s_t__at_fomar.c_o_m.pl>
Data: Tue 11 Apr 2006 - 18:06:19 MET DST

mam nową drukarkę HP 2600, która ma TYLKO wejście USB.
I mam zarazem starsza aplikacje, która MUSI drukować na port LPT1 (bo
nie umie inaczej). Komp ma oczywiscie oba porty. Aplikacja zarazem
musi drukować, i nie ma nowszej wersji niż ta co mam.

Widzę 3 wyjścia:

a) Jest jakiś soft, dodatkowy driver, etc, który "przekieruje" LPT1 na
USB001
b) znajde przejsciowke/konwerterek ktora zmieni sygnal LPT na USB.
c) Kupie nową drukarkę.
d) Kupie JetDirecta, podłacze drukarke pod siec i przekieruje LPT1
jakos na kolejke sieciowa.

opcji d) nie umiem jeszcze zrobic, ale bede testowal na pozyczonym
JetDirect'cie.

Pomijając c), czy wiecie gdzie znajde a) lub b)? Na gieldzie pytalem,
ale mnie zbywali "jak ma pan drukarke usb, to trzeba sobie kontroler
USB kupic i panu pojdzie", obawiam sie jednak ze to nie rozwiaze
problemu (bo USB w komputerze mam).

pozdrawiam,

Rafał