Re: abit bx133 wiesza się zaraz po uruchomieniu

Autor: horhe <invalid_at_invalid.com>
Data: Tue 11 Apr 2006 - 18:02:54 MET DST

Mariusz napisał(a):
> Hmm to gorzej. U mnie na podobnej płycie ale Slot1 winą były niestety
> kondensatory, czas działania byl losowy, ale raczej krótki, jak u
> Ciebie. Lecz skoro działa z mniejszym procem, być może niedomaga układ
> zasilający płyty z lepszym procem.

Przypadek jest dość frapujący, ponieważ dluższy czas temu kupiłem taką
samą płytę jako uszkodzoną, wymieniłem elektrolity i zachowywała się
identycznie jak ta. A znowu ta "bieżąca" została zakupiona przeze mnie
jako sprawna i działająca. Zastanawiam się czy mogłaby to być wina
uszkodzenia procesora (a w zasadzie dwóch), ale oba działają na
przejściówce na slot1 z płytą BE6..