S.M.A.R.T. - co zrobić?

Autor: NOKGAMER <nokgamer_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 11 Apr 2006 - 15:14:18 MET DST

Mam program PC-Check, który pokazuje błąd 1 sectora i 1792 błędy (B0H) w
całym życiu dysku. Jednak ani płyta podczas POST testu, ani oprogramowanie
od tego dysku nic nie pokazują jakoby było nie tak.
Problem dotyczy dysku SAMSUNG SP0812N i nie chcę biec zaraz po nowy jesli
może się okazać, że nowy będzie miał to samo. Wszakże to może być fałszywy
alarm programu PC-Check (sam producent nabiera wody w usta). A może ktoś
sprawdzi swojego SP0812N, jeśli takowy posiada?
W końcu ten SMART to nie jest inteligentne narzędzie i może tak samo nie
pokazać błędu przy poważnym uszkodzeniu, jak pokazać błąd przy żadnym
problemie.
Dodam jeszcze, że dysk nie sprawia jakichkolwiek trudności i od poczatku
działa doskonale (gdyby nie PC-Check, to bym nic nie podejrzewał).
Tak czy inaczej nie wiem czy leciec po nowy, a z tym do serwisu... Jestem w
stanie kupić taki sam i sobie skopiować dane, ale jakby to się okazało
daremne, to jestem 200 zł w plecy.