Re: Komputer do pracy: Athlon 3200+ czy X2 3800+ ?

Autor: Marx <marx_at_sorry.too.much.spam.write.to.newsgroup>
Data: Tue 11 Apr 2006 - 13:49:07 MET DST

Sam jestem ciekaw jak w normalnej pracy sprawuje sie dwurdzeniowiec.
Mysle jednak ze waskim gardlem moze byc tutaj dysk - jest naprawde malo
softu ktory obciaza stale procesor, a nie korzysta bardzo z dysku i nie
potrzebuje interakcji z uzytkownikiem. Na mysl przychodza mi tylko
jakies programy obliczeniowe do renderingu, szukania zycia w kosmosie
;), do kompresji filmow czy muzyki - a tego zazwyczaj nie uzywa sie na
codzien.
Wydaje mi sie ze duzo wiekszy konfort pracy uzyska sie kupujac duzo RAM
i wylaczajac pamiec wirtualna
Marx